Regulamin Team Speak 3

I. Wstęp

Witaj użytkowniku! Znajdujesz się na serwerze ts3.lineofbattle.pl. Na tym serwerze obowiązuje Cie panujący tutaj regulamin. Pamietaj, że niekiedy sprawa/zdarzenie nie bedzie wymienione w regulaminie lecz administrator
bedzie zmuszony wymierzyć sprawiedliwość. Jesli z nami rozmawiasz pamietaj ze też jesteśmy ludźmi i mamy prawo miec kiepski dzień. Jeśli chcesz załatwić z nami sprawę szybko i bez problemowo bądź miły i rozmawiaj rzeczowo i na temat.

II. Dla użytkowników ts3.lineofbattle.pl

Masz możliwość bezpłatnego korzystania z serwera.
Pamietaj ze niedostosowanie się do zasad serwera jak i ogólnej netykiety internetowej podlega karze w postaci tymczasowej lub permanętnej blokady
Nalegamy na to abyś korzystał ze sprawnego mikrofonu lub słuchawek.
Jeśli masz problemy z komunikacją np. przerywającym dzwiękiem upewnij się przed zgłoszeniem się do administracji ze problem nie leży po Twojej stronie.

III. Zabrania się

Zabronionym jest nadawanie muzyki na publicznych kanałach.
Zabronionym jest reklamowanie innych serwisów Team Speak 3.
Zabronionym jest nadmierne przeklinanie w rozmowach z administracją.
Zabronionym jest nadmierne używanie „poke” oraz spamowania.
Zabronionym jest przeszkadzanie w komunikacji z innymi użytkownikami serwera.
Zabronionym jest nagrywanie serwera bez zgody administracji serwera lub kanału w przypadku kanałow prywatnych.
Zabronionym jest naruszanie struktury serwera.
Zabronionym jest używanie obraźliwych, rasistowskich oraz religijnych nicków.
Zabronionym jest używanie obraźliwych, rasistowskich oraz religijnych nazw kanałów.
Zabranionym jest obrażanie administracji oraz innych użytkowników serwera.
Zabronionym jest zagłuszanie rozmów na serwerze.
Zabronionym jest umieszczanie reklam jakichkolwiek miejsach na serwerze.
Zabronionym jest umieszczanie jakichkolwiek tresci na serwerze niezgodnych z prawem.

IV. Inne

Regulamin serwera może ulec zmianie. Jest on ciągle rozwijany i aktualizowany. Jesli dokonane zostaną zmiany z pewnością zostaniesz
o tym poinformowany.

V. System kar

Konkretnie sprecyzowanego systemu kar nieposiadamy. Wszystko zależy od postrzegania problemu przez administrację. Ogólnie przyjęte jest, że
najnizszą karą jest tzw. pouczenie/rozmowa z użytkownikiem. Nie stosujemy taryfikatora kar ze względu na to, że każdy moze mieć zły dzień i komuś zdarzy się złamać regulamin to samo tyczy się administratorów. Zły humor nie powinien być powodem do wyższej kary. Dlatego pamiętaj, że rozmawiaj z nami spokojnie i taktownie. Z pewnością to przyczyi się do łagodniejszej kary.

VI. Regulamin kanałów.

W celu założenia darmowego prywatnego kanału proszę skontaktować się z jednym z administratorów. Administratorzy serwera mogą się znajdować w danym czasie na swoich prywatnych kanałach, bądź też na kanałach innych użytkowników, jeżeli wymagana była ich interwencja.

Każdy użytkownik może posiadać jeden kanał prywatny w którego skład wchodzi jeden kanał głowny i trzy podkanały w przypadku kanałów ekskluzywnych skład wynosi jeden kanał głowny i pięć podkanałów.
Administrator kanału zobowiązany jest dopilnować aby w opisie kanału znajdował się niżej zamieszczony wzór.
Wpisywanie fałszywych danych lub ich nieaktualizowanie grozi usunięciem kanału.
Kanał prywatny musi posiadać hasło.
Nazwa kanału, opisy oraz avatar niemoże posiadać obraźliwych treści.
Administrator kanału zobowiązany jest aktualizować datę w opisie kanału conajmniej raz w tygodniu. Data starsza niż 7dni powoduje usuniecie kanału. Wyjątek stanowią kanały ekskluzywne których datę zwiększono z 7 na 14 dni.
Zabrania się udostępniania kanału w celu czerpania treści materialnych.

Format zakładanych kanałów:

Założyciel :: (nick osoby występującej o rejestrację)
Założony :: (data założenia)
Aktualna Data:: (data_aktualna) – różnica 7 dni lub 14 dla kanałów ekskluzywnych powoduje usuniecie kanału.
Zarządca :: (Channel Admin)
Zastępca :: (Operator)

Comments are closed